Thursday, August 20, 2009

Solat Hajat

Hari ini peperiksaan terakhir OUM di UTHM......memang kalau difikirkan memang jauh nak ke sana tu berbanding ke Kuantan namun keselesaan dan ada kelebihannya untuk terus belajar dan menghadapi periksaan di sana.

Mungkin hari ini jugak dalam sejarah kerana saya merupakan orang yang pertama keluar dari dewan peperiksaan dan hanya menjawab hanya satu jam sahaja sedangkan masa yang diperuntukkan sebanyak 3 jam 10 minit.

Maklumlah soalan yang ditarget dan dibaca telah keluar. Rasanya macam boleh dapat keputusan yang baik aje..........Bila dah keluar nak balik x boleh kerana rakan yang pergi bersama belum keluar dari dewan peperiksaan lagi. Kenalah tunggu lebih dari 1 jam baru le balik.

Perjalanan balik hujan agak lebat selepas Yong Peng hingga ke Labis. Namun semuanya berada di dalam keadaan yang terkawal dan baik. Maklumlah terpaksa pula berkejaran balik ke rumah untuk menghadiri Solat Hajat Perdana di Masjid Keratong 2 bagi UPSR, PMR dan SPM. Namun keletihan menyebabkan lewat hendak ke masjid dan tidak sempat untuk bersama-sama dengan jamaah . Lain kali buat sendiri le...........

Salam untuk semua..................

No comments:

Post a Comment