Tuesday, August 11, 2009

Nasib badan atau Perancangan Kapitalis

Sebagai rakyat negeri Pahang saya juga merasa sedih dan mengharapkan agar Tunku Azizah Aminah Maimunah Iskandariah dan lima anakanda baginda dirawat di Hospital Tengku Ampuan Afzan (HTAA) kerana dijangkiti Influenza A (H1N1) atau selsema babi sihat walafiat hendaknya. Manakala anak-anak Tengku Abdullah dan Tunku Azizah yang juga terlibat ialah Tengku Hassanal Ibrahim Alam Shah, 14; Tengku Muhammad Iskandar Ri'ayatuddin Shah, 12; pasangan kembar Tengku Ahmad Ismail Mu'adzam Shah dan Tengku Puteri Afzan Aminah Hafidzatullah, 9; dan Tengku Puteri Jihan Khalsom 'Athiyatullah, 7 tahun.

Jangkitan bermula daripada salah seorang puteranya iaitu Tengku Ahmad Ismail Muadzam Shah yang mendapat jangkitan di Sekolah Kebangsaan St Thomas. Ini menunjukkan bahawa selsema babi boleh berjangkit dengan mudah daripada orang yang telah dijangkiti selsema babi ini terlebih dahulu.

http://www.tranungkite.net/v9/modules.php?name=News&file=article&sid=1838

Sila baca untuk mengetahui lebih lanjut mengenainya................ Harapannya ia bukanlah satu perancangan jahat daripada ummat manusia yang lain kepada setakat diketahui kebanyakkan yang telah meninggal dunia kerana penyakit H1N1 ini adalah orang-orang yang takut kepada BABIIIII............

Salam untuk semua.............

No comments:

Post a Comment