Tuesday, November 17, 2009

Minggu Akhir Persekolahan

Berada di minggu-minggu terakhir persekolahan ini agak sibuk dengan tugasan yang perlu untuk memasuki tahun 2010. Segala kerja yang berkaitan dengan kelas perlu diselesaikan dengan segera. Bagi guru-guru yang diamanahkan untuk menjaga kelas memang agak sibuk sedikit dengan tugas-tugas pengkeranian terutama sekali Tahun 1 dan Tahun 6.

Beberapa mesyuarat dan perjumpaaan sama ada dengan murid atau sesama guru telah diadakan bagi merancang persiapan tugasan tahun 2010. Memang kebanyakan sekolah suasananya agak gamat ditambah lagi dengan tugasan guru yang perlu menyiapkan segera beberapa tugasan. Suasana murid tahun 6 pula semakin berdebar untuk mengetahui keputusan UPSR yang akan diumumkan pada hari Khamis nanti seperti yang dikhabarkan oleh Tuan Pengarah Pelajaran Malaysia, Y.Bhg. Tan Sri Dato' Hj. Alimuddin Bin Hj. Mohd Dom.

Seorang rakan guru Puan Nurul Liyana telahpun berjaya melahirkan puteri seperti yang diharapkan. Moga semuanya berbahagia.... dengan beberapa orang lagi guru dalam senarai menunggu. Cuti persekolahan ini juga akan memberikan banyak kegembiraan kepada guru dan kakitangan SK Keratong 6 yang akan melangsungkan perkahwinan. Moga semuanya berbahagia.........................

Salam untuk semua...........

No comments:

Post a Comment