Monday, November 16, 2009

Ke Klinik Urology

Setelah kepenatan semalam apabila dari Kuala Lumpur dan tidak terlarat badan ini untuk meneruskan pemanduan ke Kuantan untuk rawatan di HTAA sementelah beberapa kali tersengguk-sengguk menahan rasa mengantuk makanya jam 8.00 pagi barulah bertolak ke Kuantan. Memang tidak perlu terkejar-kejar kerana waktu temujanji ialah jam 12.00 tengahari.

Sesampai ke HTAA yang mendatang masalah kepada semua pengunjung adalah tempat letak kereta yang terlalu kurang. Namun pengalaman yang sudah berulang kali kali ke HTAA walaupun terlewat namun tempat parking pasti ada buat aku ni.....expect le tu.....he he...

Menghampiri jam 12.00 tengahari terus sahaja namaku dipanggil untuk bertemu dengan dengan doktor. Walaupun bukan doktor pakar yang sepatutnya kau berjumpa namun ianya sudah memadai kerana temujanji ini adalah untuk review daripada temujanji IVU yang dibuat pada bulan lalu. Tarikh 28/1/2010 telah diberi untuk dilakukan pembedahan terhadap masalah batu karang yang ada di buah pinggang aku ini dan 11/1/2010 sekali lagi akan ke HTAA untuk mengambil ujian darah dan air kencing.

Nasib lambat lagi tarikhnya dan aku sendiri bercadang untuk berada seminggu di Melaka bertemu dan berubat dengan Tok Moh Batu Karang terlebih dahulu semasa cuti sekolah yang akan menjelang tidak lama lagi.

Setelah selesai menjalani rawatan dan mengambil ubatan baru aku ke Kuantan Parade sekejap untuk membaiki printer yang telah lama rosak. Alhamdulillah semua ok namun printer aku diganti dengan yang baru kerana tidak mahu menunggu lebih lama.

Setelah itu barulah ke rumah bapa saudara yang berada di Kampung Seri Damai Kuantan berehat sebentar sebelum bertolak balik ke Keratong.........

Salam untuk semua..................


No comments:

Post a Comment