Friday, November 13, 2009

Meriah

Semalam Majlis Anugerah Kecemerlangan SK Keratong 6 dengan jayanya. Pengikhtirafan diberikan kepada murid yang berjaya memperolehi markah yang tertinggi bagi setiap mata pelajaran. Di samping itu juga sijil-sijil juga dianugerah kepada mereka yang layak menerimanya. Pentas yang disediakan memang hebat seperti majlis meraikan pengantin saja layaknya. Begitulah komitmen tugasan yang diberikan kepada guru untuk menjayakan majlis yang seperti ini.

Kehadiran para ibubapa ke Majlis Anugerah Kecemerlangan ini juga amat membanggakan. Biar pun seperti kebiasaannya kaum ibu lebih ramai berbanding dengan kaum bapa. Memang itu menjadi kebiasaan pada setiap majlis yang diadakan oleh pelbagai pihak....mungkin ketidakhadiran kaum bapa adalah disebabkan mereka sedang berkerja.

Semoga semua murid yang diraikan dan yang mendapatkan anugerah meneruskan dan mengekalkan pencapaian mereka di dalam pelajaran. Juga diharapkan mereka dapat meneruskan kecemerlangan ini di masa-masa hadapan untuk kehidupan yang lebih bermakna.

Salamu untuk semua...............

No comments:

Post a Comment