Thursday, June 4, 2009

Balik Kampung

Setelah berpindah rumah yang berdekatan dengan keluarga mertua ni.....sering kali kami balik kampung...he he.....sempena cuti sekolah ni. Tak kisah lah apa orang nak kata...tetapi kalau ada orang bertanya cuti tak balik kampung ke? Pastinya setiap masa kami balik kampung...

Line Celcom Broadband yang digunakan semenjak 3 bulan yang lalu telah dimanfaatkan dengan baiknya. Walaupun line hanya memaparkan signal EDGE sahaja ianya sudah memadai daripada GPRS. Tetapi sejak 2 minggu ni sekali-sekala line kat sini telah menunjukkan peningkatan iatu 3G dan kekadang HSDPA. Kalau betul line ini telah dipertingkatkan, makanya saya dengan sayugianya mengucapkan bebanyak terima kasih kepada Celcom dan mengharapkan semua tempat disediakan line yang sebegitu.

Masa balik ke Jengka tempoh hari, signalnya EDGE tetapi langsung tak boleh buka internet yang menyebabkan labtop hanya ditutup. Nasib baik balik hanya seketika, kalau lama....rugi wooiii...bayar saje kat Celcom ni.

Minggu depan sekali lagi balik ke Jengka kerana hujung minggu ni ada sepupu mengadakan majlis Walimatul Urusnya di Kuantan pada 6 Jun ini. Lepas tu ada projek mencandat sotong pula di Terengganu. Harapannya semoga cuaca membenarkan trip mencandat tahun ini dan juga semoga tahun lebih banyak dapat hasilnya daripada tahun lepas. Trip ini akan menjadi satu aktiviti tahunan bagi saya disamping boleh bertemu dan berjumpa dengan kengkawan lama di sana. Semoga persahabatan semasa dipertemukan di MPKTBR tetap utuh dan kukuh sepanjang masa.

Salam untuk semua..........

No comments:

Post a Comment