Sunday, June 21, 2009

Apa ni..........

Dari semalam sebenarnya labtop telah diserang virus yang telah menukarkan bebrapa huruf kepada angka. Hendak menulis di blog dan chating semlam pun terpaksa gunakan keyboard external. Sudahlah pc yang ada tidak dapat berfungsi baru-baru ni.......labtop pulak jadi sasaran.

Nasib apa yang melanda......assingment perlu disiapkan tetapi keadaan semacam ini membuatkan aku juga rungsing memikirkannya. Walaupun aku mengetahui serba sedikit berkaitan dengan pembaikpulih komputer namun di sini alat gantinya agak mahal berbanding dengan tempat tinggal dahulu.

Esoklah punya cerita bagaimana yang sepatutnya dilakukan pada labtopku ini. Biar bertanya-tanya terlibih dahulu kepada yang lebih pakar semula kerja-kerja pembaikpulihan dilakukan.

Cadangannya nak juga melihat pertembungan klasik antara Brazil bertemu Itali pada Piala Konfederasi FIFA 2009 pada pagi nanti tapi bimbang esok bila bertugas mulalah nak...........zzzzzzzzzzzzz. Tengoklah bagaimana nanti......tapi yang pasti berasa seronok melihat pemain bolasepak Negara Mesir berjaya menewaskan Italy dengan 1 - 0 tempohari. Walaupun diserang hebat pada segenap sudut namun peman Mesir berjaya menyerap serangan yang bertali arus itu. Bila negaraku tercinta Malaysia boleh sampai ke tahap sebegitu.....?????? Harapan dan doa aje tidak mencukupi namun yang pasti bolasepak negara Malaysia semakin hari menurun rankingnya dalam senara FIFA di kalangan negara-negara Asean.

Salam untuk semua...............

No comments:

Post a Comment