Sunday, September 13, 2009

Sekali lagi...

Pagi Ahad jam 6.10 pagi sekali lagi ke rumah Hj. Jamil untuk mendapatkan rawatan batu karang. Kali ini pergi bersama abang ipar yang petang semalam pergi mendapatkan injection sejarum kerana kesakitan pinggang yang teramat sangat. Akibat suntikan jarum tersebut kelopak mata abang ipar membengkak kedua-dua belah. Kata saya " tak pe esok kita bersam-sama pergi ke rumah Hj.Jamil mana nak tahu kalau-kalau ada batu karang"

Hari ini pun berjumpa Cikgu Hasbullah yang mahu mendapatkan rawatan lagi. Tak puas agaknya semalam dah masih ada terasa sakit-sakit di bahagian pinggang. Hari ini ramai orang Cina dan India yang ingin juga mendapatkan rawatan dan hari ini mendapat giliran ke 17....pegh rasanya dah pagi dah.......

Hari ini masuk bersama dengan abang ipar dan rawatan untuk dia dahulu........... keluar sebiji batu dari badan dia....dan saya pun masih lagi keluar batunya tetapi banyak serbuk-serbuk halus yang keluar bersama...

Kalau inilah rawatan yang menyebabkan aku menjadi sihat......terlebih dahulu ucapkan syukur yang tidak terhingga kepada Allah s.w.t yang menemukan cara rawatan sebegini. Mungkin jua kadar rawatan yang dibayar mengikut seikhlas hati mungkin juga rawatannya dimakbulkan Allah.

Kepada sesiapa yang ingin mendapatkan rawatan cara kampung bagi penyakit batu karang saya sarankan dan sekadar ingin mencuba. Hj. Jamil di talian 016-6166696 Kg.Gangsa Duriam Tunggal, Melaka.

Salam untuk semua................

No comments:

Post a Comment