Thursday, October 29, 2009

Pertemuan kali ke 3

Hari ini aku ke Kuantan lagi untuk proses temujanji dengan HTAA yang telah ditunda sebanyak 2 kali. Memang sesuatu yang agak meletihkan apabila acap kali ke Kuantan semata-mata untuk proses temujanji ini namun hampanya apabila diberitahu .......... kena tunda lagi. Nak buat macam mana ...............x tertahan kena berpuasa yang berbeza dengan puasa Ramadhan.

Hari ini aku betul2 cuba berpuasa seperti yang diarahkan............menggeletar rasanya kaki ini apabila perut yang kelaparan..............namun kali ini cuba juga supaya tak perlu lagi mengulang pertemuan atau temujanji ini lagi. Harapan memang besar tapi andainya masih lagi terpaksa mengulang lagi temujanji ni.....nak wat camne ekk??? Nak pergi swasta maklum aje le.... cakap aje dah ratus2 kena keluar belum lagi belum pembedahan ke apa........... mana nak cekau duit??

Tadi sempat juga aku berjumpa sahabat bernama Todin nama glamournye yang dah hampir 19 tahun tidak bertemu. Memang gembira dapat berjumpa .......... maklumlah banyak kenangan bersama sewaktu di zaman sekolah menengah dahulu dengan sahabat ini. Promosi untuk kengkawan yang nak nak servis kereta Perodua kerana beliau bekerja di pusat servis Perodua di Cenderawasih, Kuantan. Sebenarnya masih ramai lagi kengkawan yang mencari makan di Kuantan ni...... maklumlah bandar terbesar di Pahang yang menyediakan pelbagai peluang pekerjaan namun masih belum lagi bertemu lagi.

Harapan untuk esok hari.................

Salam untuk semua..............

No comments:

Post a Comment