Monday, October 12, 2009

Belajar lagi

Hari Ahad yang lepas aku ke IPTHO untuk menyambung pembelajaran sesi September OUM. Sesudah minggu sebelumnya terpaksa menguzurkan diri kerana membuat persediaan untuk ke HTAA berjumpa dan membuat pemeriksaan IVU yang tak jadi tu...... Memang meletihkan kerana jarak menghampiri 400km pergi dan balik ke Batu Pahat, Johor. Namun semangat untuk menghabiskan pembelajaran dengan mendapatkan segulung ijazah tetap membara dan bersemangat.

Setelah sesi pembelajaran awal satu jam berakhir sempat juga pergi beraya di rumah kengkawan di Labis. Hajatnya minggu ini nak pergi ke Chaah dan Labis sekali lagi mungkin tidak kesampaiaan disebabkan anak yang sulung akan menghadiri sesi temuduga untuk kemasukan ke Maahad Sultan Ahmad Shah di Bandar Jengka pada penghujung minggu ini. Jadi minggu ini aku dan keluarga akan balik ke Jengka pula............berjalan x henti selepas raya ni.... Kalau difikirkan memang nak berehat pula tetapi pelbagai urusan dan sesi pembelajaran yang baru bermula terpaksalah bergerak ke sana sini tanpa henti setiap hari cuti Sabtu dan Ahad.

Nasib dan alhamdulillah badan ini bertambah segar dan sihat .....kalau x macam manalah nak menghadapi semua ini. Syukur........syukur......syukur......alhamdulillah

Salam untuk semua.........


No comments:

Post a Comment